Deep thoughts

Såg nyss på Awkward och det är ju sån där kärleksgnabbstjossan hela serien men ändå saknar man kärleken, trots alla tjafs. Sen sägs det att man inte hittar kärleken om man letar efter den. Jag kan inte påstå att jag letar men jag tänker på det varje dag, hur det skulle vara att ha någon att hålla om, någon att ringa till för att säga godnatt men det slutar med flera timmars samtal... Jag saknar allt sånt och det skrämmer mig. Tänk så är det så att sålänge jag saknar det så kommer jag vara ensam? Tänk om det inte finns någon för mig...
Visst, jag har haft en del one night stands och en hel del killar som har gillat mig men det har ändå aldrig känts helt rätt för mig. Är jag för kräsen? Eller finns det helt enkelt inte någon för mig?
Tanken skrämmer mig för jag vet att jag har så mycket kärlek i mig, men ingen att ge den till...




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0